13.30 då e det dax

Snart hämtar Josie mig, så ska vi äta frukost och sen sätter det igång med tårtbakning och dukning i folketshus i Vellinge. 13.30 är det dax för dopet i GessieKyrka!! Kommer bli så fint.
Gå in och titta på Josies blogg, där står en del om dopet!!

Många av mina vänner från alla de ställen jag jobbat på under 3 år, har inte sett vårt hus, så jag tänkte att det ska bli nästa veckas projekt på bloggen, att lägga upp bilder på huset. Nu är det ju riktigt mysigt, SOL, MASSOR AV BLOMMOR i trädgården... underbart... Jag älskar att vara husägare!!!
Men trädgården... hmmm..... känner hur det kryper i kroppen när jag tänker på den.... visst det är ju inte så... jag älskar trädgårdar, men nu när man har en egen, så måste den ju skötas, annars blir den ingen fin, så Jag får väll helt enkelt lära mig hur alla blommor och växter och träd ska skötas, och så får jag helt enkelt tycka att det är skoj!! Vem vet, jag kanske tom, kommer tycka att det är skoj. Det är ju trotts allt ens egen.

Jag och P har kommit överrens om sysslorna här hemma... haha, vi måste ha det så, annars blir inget gjort. Vi är ju knappt hemma, det händer ju saker hela tiden.
Caroline : Städning, trädgården
P: Tvätten, ekonomin

Mmmmm än så länge funkar det väll, och vi har ju bott här i 9 månader nu. Firar snart ett år i huset!! Tjohoo

Syster har kommit hem från Österrike igår kväll... Ikväll blir det middag med stora familjen!!



Som sagt Bilder på huset kommer, så fort jag städat!! Men det hinner vi inte idag, för nu ska vi fixa DOP.







En härlig bild från brunchen i fredags..... "THE GRABBS"



Fråga gärna om ni har frågor. Jag kommer svara på dom :)

Ha en underbar dag i solen.
XOXO // Caroline


Kommentarer
Postat av: P

Din syster var i Frankrike...

2009-04-12 @ 11:12:48
Postat av: Josie

Hihi...det där va riktigt kul! Du är allt lite blond! ;)

2009-04-12 @ 21:53:23
URL: http://metroblogen.se/josiesnuss
Postat av: Carro

Låter härligt med hus o trädgård! Hoppas allt är bra med dig!

2009-04-13 @ 10:14:55
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0