Det är en MER-dag

Dagarna bara går och går och går... sanslöst ju... helg igen,, jaja, man ska inte klaga.. Förrutom att man bara blir äldre och äldre... det får man klaga över.. jag får iallafall.. =)
Har varit och masserat mina klienter, bra gick det, fick en som ville återkomma regelbundet..=)
Har varit hos pappa och jobbat någon timme, hjälper till en dag i veckan, med ordrar m.m. Faktiskt väldigt skoj.

Blåsten är så irriterande, I höllviken blåser det mer eller mindre varje dag, och idag är det en MER-dag, det är så frustrerande, för om det bara hade varit mindre blåst, så hade det varit bikini-väder, verkligen.. Vinden är kall... Gillar jag inte!!!
Men det märks att sommaren e på väg... VÄRME...Jag chippar efter värme, behöver det nuuuuu... Längtar.

Nä, nu ni ska jag rota i mina nystädade garderober för att hitta en outfit för kvällen!!

TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0