För mkt mat

Såååå nannig som jag är nu, kan man nog knappt va. Har haft en underbar kväll med mina släktingar.
Det är roligt det där, med släktingar som man inte ser så ofta, visst jag menar, mina kusiner träffar jag ju väääääldigt ofta, vi är väll en 32st samanlagt i närmsta kretsen, men när man träffar sina nästkusiner, som även kallas sysslingar i uppåtlandet så pratar man sååååå mkt om gamla minnen, och det är lika skoj varje gång. Ja, mysigt hade vi och jäklar.... nu ligger man här med magen i vädret, som man alltid gör när man kommer hem från farmor och är PROPPMÄTT!! Och så ska man gå och lägga sig på det.. haha, det blir inte mkt bra med det inte!!

Imorgon är det Dop, pratade med Josie nyss, hon hämtar mig vid 8.45 i morgon. OJ OJ OJ, nog bäst jag nannar lite.
Tror jag kommer att behöva det, Tuff dag imorn,.... men så mkt jag har längtat...

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0