Sjukskriven

Nu är jag äntligen uppvilad efter helgen!!! Men en riktigt skojsig helg blev det, med mkt jobb, men det var skoj.
Älsk, spelade semifinal i innebandy igår, men det gick tyvärr inte så bra, men det var riktigt jämnt.
På kvällen åt vi mina hemgjorda hamburgare, blev mkt gott... Det hände en lite olycka i köket.. jag hackade purjolök och vips så åkte min fingerblomma med... isch... har hänt förr!! Det är inte så farligt som det låter, det läker ganska fort.
Men nu är det ju så att jag är massör och hade kunder idag som jag tyvärr fick ge till någon annan... det är ju faktiskt så att mina fingrar händer armar är mina verktyg i mitt jobb... så nu när det händer något, så inser man hur viktigt det är att vara försiktig, för skulle det hända något allvarligt, så är jag ju körd med mitt yrke. Så nu har jag även fått ringa och stå i skit lång kö hos försäkringskassan... inte det roligaste man kan göra.

Jaja... detta läker iallafall, och det känns redan bättre.

Va en sväng hos Josie och fixade till barnrummet, mkt fint, kommer det att bli när allt är klart!

Har deklarerat idag... Herregud så svårt det var imed att man har enskild firma också.. tur jag har mamms... men vi satt i 4 timmar och vet fortfarande inte om det är rätt, men vi har gjort vad vi kunnat!

Nu väntar P och Jag på att flinta steken ska bli klar på grillen... ska bli gott med mat.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0