Underbara Påskafton

                                         

VÅRT FÖRSTA PÅSKRIS I VÅRT UNDERBARA HUS




Påsken
... redan här, helt sanslöst vad fort det går.. det var ju nyss nyårsafton och man tänkte gud så härligt det ska bli med vår snart... som jag längtar!! wwhhhooopppsss så är vi där.
Lite skrämmande att tänka på det. Tycker inte ni också... eller så är det för att man börjar bli gammal (25år) att tiden går fortare för varje år som går??
Iallafall.. Igår fyllde minstingen år (min minsta syster Cilla 21), vilken underbar dag vi fick. Brunch i mammas och pappas renoveringsobjekt till hus, det kommer bli så fint när det är klart.
Brunchen var fantastisk, satt hela eftermiddagen som ett platt fall i solstolen och drack vitt vin och åt massa god mat med alla mina underbara släktingar runt om mig. Känner att man har fått lite färg i ansiktet. Men det är väll underbart... första brännan... Me Like! Det blev lite vin hos Josie på kvällen också... mysigt värre. Lena var också där och är hemma under påsken, och det var väldigt länge sedan jag såg henne, så det var himla skoj att "catcha up" ;)
   Är på jobbet nu... 1 av dom 4 jobb jag har.. så full rulle här.
Slutar kl.15.00 då ska jag stänga ner och åka till landet (klasaröd) med P, och mamma och pappa. Släkt träff, på vår gård, med släkt jag inte träffat på väldigt länge.. Ni vet,... min släkt är enorm! Så det ska bli väldigt mysigt, hoppas på att vädret håller i sig så jag kan ta min lilla filt och lägga mig på gräsmattan och bara lyssna på lugnet som är där ute. Längtar sååå.
Imorgon Påskdagen är det Ville Vilgots dop. Gud så underbart det ska bli. Hem till Josie tidigt för att baka tårtorna, som kommer bli fin fina, och sen ska vi duka och sen är det dax. Längtar... Kan man ha en bättre helg... näää.. det mina vänner det kan man inte!!

LOVE caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0