12/4-09

DOPET... blev det bästa, kunde inte blivit bättre... full rulle sen i morse, så nu är man lite slutkörd!
Tårtorna blev perfekta, så duktiga vi va, och goda va dom... hihi.
Och Vilgot va sååå duktig, Han sov... haha..

Efter dopet åkte jag och P ner till skanör till fiskerökeriet och köpte present kort till papps och mamms för dom har hjälpt P att sälja sin bil... så underbart väder det var när vi körde ner. Eagles på högsta volym och allsång i bilen.. haha..

Kom precis hem från fam. Wihlborg, grannarna till mamms och papps... 11 pers blev vi och vi invigde grillningen.. väldigt mysigt och mycket vin, precis vad jag behövde efter en lååååång dag.
Hade massor av roliga lekar... BONG, Slå spik i stubben med fel ende av hammaren, och massa annat.
Alltid lika skoj att hitta på något med dom. Och såååå mycket minnen vi snackade om, från förr... då våra gatufester fanns.... ooohhhhh vad jag saknar dom...



Nybadad lite sötnos innan dopet!!


2009-04-12 Vackraste familjen... Gessie kyrka




SLÅ SPIKEN I STUBBEN... HAHA LÄNGE SEN JAG SKRATTADE SÅ MYCKET...
MEN VET NII.... JAG VANNNNN!!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0