Updatering

Har haft en mycket bra dag idag!
Fullbokad va jag.. 9 behandlingar.. Men har fått en sådan elak trigger på köpet... dom gör så äckligt ont. skulle verkligen behövt en omgång själv på bänken. Blir inte av med strålningen ner i vaden.
Jaja det är nog bättre imorgon!

Jag träffade underbara Sara idag, vi tog en lunch på möllan. Det var sååå härligt i det varma vädret... jag tror det var rekord för i år... Jag hoppas för er skull alla vänner att det blir lika fint imorgon, själv ska jag hålla mig inne och jobba och se till att alla underbara människor får en oförglömlig valborg... det ska jag nog lyckas med... har ju trots allt jobbat 7år med att serva andra... Och jag älskar det, hade aldrig klarat mig utan restaurang-branschen. Den är svår att släppa.

Väl hemma, kom mamms förbi och vi skickade in deklarationen som vi jobbat så hårt med, via internet... mkt smidigt... det rekomenderar jag. + att dom varnade när man hade fyllt i lite galet.. vilket vi hade gjort... så nu blir det rätt... hoppas.
Får tillbaka massssa pengar... sånt e ju såå underbart. Men nästan allt går in i huset för renovering av våra tre rum.
Dom kommer bli sååå fina.

Gud som det strålar från rumpan och ner i vaden..=( aj aj aj..

AAaaaa fick mina fina Monkey-jeans idag i brevlådan... mkt fina..=)
Och så har jag fått min kasse från syster som varit på ullared... hon har köpt massa underkläder och strumpor, perfekt!!!

Ooooo jag får ju inte glömma mina fina tjocktröjor jag köpt... GLADER!!

Det här med min nya design, det var inte lätt, men lite halvskoj.... men det tar juuu såååå lång tid, och jag som är en väldigt impulsiv person har inte riktigt tålamodet för sånt här.
Men jag tyckte den blev helt okey iallafall, och jag är stolt..=)

just det, vi har fått alla inbjudningskorten till våra tre bröllop vi ska på i sommar... älskar bröllop, det är så vackert, och jag gråter alltid... jag är så känslig... gråter typ av allt. Men kärlek är väll det finaste!!




Nu ska jag in i duschen.
Imorgon kommer farmor hit och vi ska fixa trädgården, den ska bli sååå fin.

KRAM KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0