Flörta lite med P

Har ni saknat mig.. har inte skrivit på hela dagen jue!!
Jaja, ni har blivit lite bortskämda.
Började min dag kl.8.00 med 4 behandlingar.. det gick väldigt bra... haha.. som alltid!! Åkte hem till Josie och mös, sen åkte vi till babyland... guuuddd så mycket fint det finns, och sååå mkt grejor.. Tycker det är skitskoj att springa runt där och titta på saker till Vilgot... kan bara tänka mig hur skoj det kommer vara att springa där och titta på saker till sitt eget lilla barn... ibland längtar man såååå mkt till den dagen!! Men det kommer för mig också nåndag.. Måste bara flörta lite till med P.
Ja mysigt va det, sen satt jag barnvakt till Ville medans mamma och pappa var på lägemhetsvisning... en lägenhet dom verkligen vill ha, trots mkt jobb med den. Så jag och Ville gick en runda i vellinge och höll tummarna för att det blir den lägenheten. Han sa till mig att han verkligen ville flytta dit för mamma och pappa vill det så gärna.. efter en timme vände vi hemåt och vi åt ceasarsallad... såååå gott... och Ville Vilgot lekte i sitt gym, han e sååå söt.. han har börjat göra en himla massa grimaser...så jag och mamma Josie har fått oss några goa skratt idag!! sötis...
Josie har precis kört mig hem, efter en väääldigt lång dag...men man e sådär glatt slutkörd.
Nu myser jag.... och hade tänkt göra det hellla kvällen.. P sitter ute med killarna i vardagsrummet, och spelar sån där, sjukt hög-skränig musik... sån musik som dom kallar för musik... i mina öron e det inte det ;).. Dom ska snart bege sig ner till krogen för att se någon champions.league match, och jag får hela huset för mig själv.... såååå skönt!!

P fyller år på söndag... han fyller gammal!!! haha, jag tror jag har bestämt mig för vad jag ska köpa till honom, men tyvärr mina vänner så kan jag inte skvallra här inne, för jag vet, att han e här inte och snokar lite då och då. Han kollar upp mig, så jag inte skriver något som jag inte borde.. haha... tur att han har koll..
Sååå, jag kan berätta efter han har fått sin present.. ok??
Vi ska iallafall fira honom massor...God middag med hela familjen.
På lördag ska vi ha gäster.... SOM VANLIGT.... men vi älskar det..älskar att bjuda hem folk, och bjuda på mat och dryck.
Det brukar vara P som sköter det mesta när vi har gäster, och han kommer få göra det denna gången med, för jag ska jobba till precis innan dom kommer typ.
Men det ska bli himla skoj, och så ska vi få se M:s kula på magen, den har säkert blivit super stor nu.. tihi..

Nu gick killarna, så nu ska jag springa runt i hela huset och göra precis sådant jag inte får göra när P e hemma.

BILD?? Klart ni ska få


SÅ HÄR SÅG HAN UT IDAG.... COOLASTE KILLEN


JAG OCH VILLE PÅ PROMENAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0