SYSTER YSTER

Har precis vaknat!!! Oooo som jag sov... som en stock..

FÖRST OCH FRÄMST MÅSTE JAG JU RÄTTA ETT MISSTAG I BLOGGEN!! Fick en rå kommentar av P på förra inlägget..
MIN SYSTER HAR INTE VARIT I ÖSTERRIKE UTAN HON HAR VARIT I FRANKRIKE....

SÅ NU BLIDDE DET RÄTT!!

P sov inte hemma  inatt, han stannade kvar hos Wihlborgs till sent och sen sov han hos mamma och pappa och kom nyss hem. Jobbigt att sova själv.. Han brukar vara borta lite då och då med tanke på att han reser mkt i jobbet... jag har alltid svårt för att sova då... Hatar sova själv!! Pratade  med Josie till halv två, vi kan verkligen prata bort tiden..PRO på det!!
Men inatt va det inga problem, antingen för att jag var helt slutkörd, eller så var det för att syster sov över.
Jag har saknat henne... hon bor ju inte här längre utan i Götet med sin F. Dom är underbara, ska se till at hälsa på lite oftare, det är ju trotts allt billigt med tågbiljetter på
Tradera. Har åkt upp till henne och till sthlm för bara 1 kr... SÅÅÅ bra!!


MIN VACKRA SYSTER

P tjatar på mig att vi ska ut och lira golf idag.. kanske blir så. Syster ska till stallet med Tessan, så jag ska träffa henne ikväll, hon ska få en liten omgång på bänken haha... Nää, men hon har nackspärr, så den får vi ju göra något åt!!

Annandagen... sista dagen ledig, eller jag har ju bara varit ledig 2 dagar sön, mån... haha men ändå... Imrogon ska jag till mina företag igen och knåda.. men det är faktisk himla skoj.

har nog inte så himla mer vettigt att skriva just nu!
Så jag ska låta er va.

Kommentarer
Postat av: mattias lundahl

Hej Caroline !!

hoppas allt är bra med dig, trevligt att du har börjat också, ,ser trevligt ut..



titta gärna in på min blogg med när du får tid ..

Ha det så bra ...

mattias din gamla kollega från dannegården

2009-04-13 @ 10:10:16
URL: http://mattiaslundahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0