SHOPPING

NU ÄR VI HEMMA IGEN.
Vi har haft en toppen dag, och vi har shoppat mer än vad vi skulle.. =) men så är det ju alltid, hade kunnat shoppa såååå mkt mer...

Mina Köp:


Vintage tunika


2 jättesöta löpare till våra två mat bord.



Och sen köpte jag en fin present till lilla Ville... en speciell present..

Och han blev jääääättteglad....=)


Sååå det var dom köpen denna månaden..
Förrutom att jag då har lagt undan en kofta som jag måste hämta på lördag senast.
DYR men FIN.
Så nu är det slutshoppat för denna månaden, nu ska räkningarna betalas.

Josie och Ville följde med en stund hem till mig, och vi drack vår andra kopp kaffe.
Ville stod modell, för alla sina nya kläder idag.. han blev sååå glad..


"Mamma Josie får hjälpa mig, kan ju inte själv än"


"Titta så fin jag blev"


Imorgon blir det utgång.. ska bli riktigt skoj att skaka rumpa lite. Det var ju så länge sedan sist.
Men först väntar jobbet, sen ska jag hem och packa för 2 dagar, sen in till stan och fika med lollo... har inte träffat henne på väldans länge.. så det ska bli skoj.. vi har alltid lika roligt, och massor att prata om... föritiden hittade vi på såååå mycket knasigheter, ni skulle bara veta... haha...
Sen ska  jag hem till Millan, fixas och fräschas till... sen bär det ut i vimlet.... det roliga e, att varje gång jag och Millan ska ut, är det ingen annan som ska ut, tydligen går man inte ut längre på Fredagar i Malmö.
SÅÅÅ, med tanke på att jag inte är ute så ofta, så är jag typ OFF... så har ni förslag vart vi borde gå, så SKRIV!!!

Övernattning hos Millan, och sen väntar ett 13 timmars pass på lördag, så jag kör direkt från millan till jobbet. Det gäller att ha med sig allt! MKT packning, tur att man kan låna bil av mamms lite då och då... annars hade jag nog inte klarat allt i vardagen, med jobb m.m.

Jag hade lite skoj innan:




Mmmm, såg såg jag ut idag!! =)


Älsk är och spelar golf idag igen... han kommer bli så duktig, han e ju redan duktig men han kanske kommer bli ännu bättre nu... tihi... kanske ett riktigt proffs... vem vet... det hade inte varit fel, om man tänker närmre på det... *fantiserar*

Nu ska jag gå och göra mig en soppa... magen börja tjura nu.. den är hungrig!

~ha en fin torsdags-kväll, imorgon är det helg~

puss&kram
cajo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0