Flitig... det e vad jag e

Nu har lilla jag varit riktigt duktig...
jobbat hela dagen, hämtat utskick på mitt andra jobb, masserat farmor, fikat med farmor, bytat däck på bilen, plockat undan i huset, dammsugat,
moppat golven, rensat ut vinterkläderna, sorterat i alla skåp, fått ordning i garderober, sorterat alla mina skor, fixat tvätten, ätit sallad, putsat fönsterna, diskat

Så jag tycker att jag har varit riktigt flitig ... brukar egentligen inte ha någon energi kvar alls efter 17.00 på kvällarna, jag är sååå mkt  en morgon människa... så jag är lite impressed av mig själv... haha..
jaja ska inte höja mig själv till skyarna nu... =)


Vardagsrummet


Detta fönster är så fint


Vår korridor, därifrån går det 3 sovrum, tvättstuga och toalett


Matsalsbordet sett från köket


Köket... kaklet ska bytas inom kort och även bänkskivan... längtar!!

Mmmm, så fint bor vi..

Dom 3 sovrummen är inte klara än.. dom ska målas och fixas till i Oktober,  Gottit... så dom bilderna är inget roligt att lägga upp nu, dom e inte fina...

Imorgon ska jag ta på utsidan av huset, för nu e det för mörkt...
Ni får helt enkelt ha lite tålamod.

Imorgon e det girls night hos Lina... ska bli sååå skoj.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0