9 hål, 45kvm, 21.00 på 4:an

Oj oj oj, vad nära jag nyss va att göra en ny blogg på blogspot... men jag ändrade mig! Har ju trots allt börjat här nu, och äntligen förstår jag lite hur det fungerar.
Dagen idag blev underbar... till sist, var inte alls på bra humör för att gå ut och spela golf, men så blidde det ändå, så jag och P gick 9 hål på Ljgk. Mys va det och vi spelade faktiskt riktigt bra... Min första runda för året, så jag är nöjd.
P var super gullig idag... jag fick ett par golfbyxor av honom som jag fick innan rundan, så det kan ha varit dom som gjort att det gick så bra.. =)

                                      "Det var underbart väder"

Mamms och papps bjöd oss på middag hemma hos dom, vi satt ute på terassen till deras snart helt nya hus.. dom håller på att totalrenovera, och kommer förhoppningsvis flytta in i mitten av maj... längtar.. det kommer bli urläckert!
Sen i september har dom hållt på och under tiden har dom bott i en liten sommarstuga som dom köpt, som är på 45kvm, den är sååå söt!!
Jag längtar mega mkt tills sommaren, som vi ska få spendera i det huset.. och med poolen och terrassen,,, dom har verkligen ett guld-läge!!
Ja.. idag blev det verkligen en lugn och kort middag.. alla ganska mörbultade efter påskens bravader, och syster fick sig en omgång hon med, så nackspärren är nu borta.. Duttig stora-syster hon har...
Minsting systern hade på sig en sååå fin kofta ikväll, som dom säljer på hennes jobb, hon ska ta och hänga undan en sådan till mig, som jag sen ska köpa i slutet av månaden, då lönen kommit... tihi.. fin fin!!

Ligger i min säng nu, och P ligger ute i soffan, ska snart gå ut till honom och så ska vi mysa och titta på
"Van veeteren-Moreno och tystnaden" kl.21.00 på 4:an.
Nä ni, nu ska jag ringa josie... förvånade?? ska ev. ses i staden i morgon efter mina behandlingar, vi ska ha våra traditionella mys-timmar. Men denna mysdagen, kommer bli mkt mer speciell... varför?? Säger jag ej!! tihi..

puss på er

hmm, ni kanske ska få en bild.. ska se vad jag hittar för skoj...
vänta!!

   
min examen:  Medicinsk Massageterapeut, våren-08



Kommentarer
Postat av: Josie

Ska ni göra kompis till Ville eller? Bara undrar liksom! ;)

2009-04-13 @ 23:49:43
URL: http://metroblogen.se/josiesnuss
Postat av: Louise

Sitter och läser och saknar!

Det är fint väder här i Kalmar me... bara så du vet...om du råkar ha vägarna förbi i vår...sakna

2009-04-14 @ 08:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0