Update

P:s födelsedag blev mycket lyckad, vi var ute på assatorps gk och åt en väldigt god och fin buffé som P:s far stod för. Och fantastisk utsikt.
Väldigt lyckat, och han fick massa fint.
Jag somnade i bilen hem.. haha.. det var ganska väntat faktiskt. En aning sliten.
Igår måndag var jag hel-ledig... eller jag tog mig helledigt, så får jag jobba dubbelt i morgon istället... men jag behövde vara för mig själv, och det var super skönt. Det var ju strålande sol och helt vindstilla, så jag tog ut madrasser och täcke på vårt trädäck och låg och solade i bara bikini med en bra bok... så varmt, fick ta paus lite då och då för att det blev för varmt!! =) Äntligen är sommaren kanske på väg..
På kvällen tog jag och Älsk en runda golf, 9 hål.. gick mindre bra... haha men vi hade det mysigt, och det kunde inte varit bättre väder.. helt vindstilla, och det gott folk, är det inte så ofta på Ljunghusens GK. Vi spelade till solen gick ner, fantastiskt!!

Har shoppat massor idag!!! Inredning...
Varför blir det alltid så att man handlar för mer än vad man bestämt sig för innan...Men där var ju sååå mky fint... ni får gå in och titta på deras hemsida living and room...Beställde, 4 små moderngröna ljus, 2 stora i linné färg, två ljusstakar i gammeldags stil, 2 bambulycktor, och ljussmycken.. jag hade verkligen kunnat köpa sååå mkt mer. Men tyvärr kan man ju inte allt som man vill.
Ska iallafall vara värdinna när jag bjuder hem mina vänner, så då kan jag köpa ännu mer, och dessutom få lite rabatt... det gillar vi!! =) tihi.
Ligger i soffan och har precis tittat på desperate housewifes... mee love it... nu är det ramsey.. han e bara den grymmaste av dom grymmaste... men jag gillar honom starkt!!
P är på puben och lyxar!!

Ooooo, har haft en djävulsk huvudvärk idag... kommer från nacken.. I KNOW!! måste till mr kiropraktor snart... vet att jag har en del låsningar, och det var ett tag sedan jag var hos honom. Behöver ni en bra gå in här..för där går jag och han är riktigt duktig!!
Imorgon är det jobb igen.. på torsdag är det heldag med Josie och Vilgot!!! MysMys

Nattiposs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0