bojkottning

Jag och linda bojkottade Malmö-festivalen, det var så mycket roligare förr när man sprang runt med sin häxblandning på gatorna och tjuvrökade, gick på tivolit, och såg alla pojkband som spelade på stora scenen.. ja det var tider det.
Igår blev det en 2.5 timmes lunch på jensens, där vi hann med ett antal glas vin, vi pratade och hade det riktigt mysigt, medans det blev bara mer och mer folkpackat på gatorna...
Efter det, tog vi en sväng till 60-tals tältet, riktigt mysigt och bra musik, där satt vi i nån timme, och drack ännu mer... haha... vi blev mer och mer på lyret... kl. blev 9 vi begav oss till stortorget och tittade på A camph, men beslutade oss för att vi var gamla nog att åka hem vid 21.53 bussen... Vi hade en underbar dag!!
frukost och Massage med Linda, sen körde vi och hämtade alla fina varor som alla beställt på mitt homeparty med Living and Room,,, det var inte lite varor det... och massa fint fick jag packa upp.
Sitter inne hos mamma nu och tittar på när hon packar upp sina fina saker, medans maten...fläskpannkaka....(jag vet, jag borde inte, men det är ju såååå gott) står i ugnen.. Tema-kväll idag på jobb: svensk gourmet afton... ska bli skoj skoj.. börjar 16.00.
Imorgon åker vi till landet för att fira min underbara farmor som fyller 80. Vi ska ha öppet hus för henne hela dagen, så det kommer att bli en såndär underbar dag... På fredag åker vi från landet, och på kvällen är det tjejmiddag hos nyfunna vännen Caroline...det ska bli såååå skoj.
Nä nu ska jag hjälpa mammisen..

Pussar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0