frosseri

Vi har blivit bjudna på en fantastisk helg uppe i kungsbacka... Vi har blivit så bortskämda, och vi har haft det så underbart..
Fantastisk mat, underbara människor, och inte minst sagt vackert..
Finns inte så mycket mer att säga. Tack familjen Svensson, för en helg vi sent kommer att glömma.

Idag är jag ledig...och mysigt har jag haft det, tog en morgonrunda på cykeln till Linda, där vi drack kaffe i 3 timmar, sen cyklade jag hemmåt igen, men ny energi och tog tag i en massa samtal jag var tvungen att göra, planerade, och checkade av. Nu sitter jag här, ska snart ta och gå en lång-runda med mig själv, sen är det träning ikväll. Skönt att komma igång igen efter denna frosseri-helg. Ikväll blir det nog deep-talk med en go vän. Imorgon är det jobb igen och sen Malmö-festivalen, måste ju trotts allt åka in och känna dofterna, stämningen m.m. Det ser vi fram emot.

Nääää,..... Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0