Hösten

Vad har ni hittat på idag?? Jag har haft en väldigt lugn dag på jobbet iallafall, och snart ska jag köra hemmåt till Linda, för massage och fotbollskväll!!!
Imorgon ska jag inhandla alla detaljer till lördag, till min fina klänning. Så det blir att göra stan efter jobb i morgon.

Älskar ni inte också sådanahär dagar, då vädret är skit och man får absolut ingen ångest av att bara krypa upp i soffan och mysa. Jag älskar det.
Imorgon hörde jag att här i skåne ska det blir rikigt varmt imorgon, upp mot 25 grader. Det är ju inte fel...synd att man jobbar, annars hade det ju blivit playan sista gången för detta året.
Jaja, jag ser verkligen fram emot hösten, jag älskar hösten..


Så fina färger kommer hösten att ge oss att njuta av, man kan ju inget annat än att längta

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0