Jessicas Möhippa

Det blev en väldigt lyckad dag igår.... jag, syster och filip körde 6.00 på morgonen från Göteborg till Malmö där jag och massa vänner skulle "ta" jessi...det var dax för hennes Möhippa.
Vi åt en fin frukost hemma hos henne-skumpa
Hon gick på tipsrunda-skumpa
Vi gjorde paketleken, alla har med en present som representerar vänskapenmellan dom, hon gissar vem den är ifrån.
AfroJam på Forum- träningsvärk
Lunch i Rörsjöparken-skumpa,cider
Laserdome, 5 kamp-skumpa, cide
Knyte hemma hos Lina, skumpa, jäger, vin, cider
Massa lekar.....CENSUR....- ???????????????

EN RIKTIGT ROLIG DAG.
Jessi och jag har känt varandra sedan dagis-tiden, och det är underbart att se att hon är "först ut" av tjejerna.
Hon förtjänar allt det bästa.

Nu är jag vaken, och har ätit en god frukost, med flingor/fil/blåbär hemma hos mamma och pappa.

IDAG är det bröllop, min kära nästkusin ska gifta sig i Törringekyrka... det ska bli en riktigt rolig dag, det rä alltid lika skoj att träffa det gänget, vi har alltid så himla galet-roligt!

Så nu är det slappa i solen, mamma och pappa har fått igång poolen...underbart.

Jag har fortfarande ingen dator, och jag har fortfarande ingen mobil, men nu är jag inne hos mamma och pappa och lånar deras.
Så roliga fotton och sådant kan jag inte bjuda på just nu....surt..

Näää, nu ska jag ut i fina solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0