Klänningen

Vi hade en supermysig kväll igår.. Massa Tacos och mys.
Snart ska jag bege mig till jobbet, ska fakturera lite innan.
Ska hem till Linda och få en riktigt hård massage, det behövs verkligen. Och vi ska titta på fotbollen, Kajsa kommer nog förbi, så det blir en riktigt girlsnight.
Jag provade klänningen jag ska ha på mig på lördag, den satt som en smeck, så jag kommer bli så fin.. hehe =).
Nu ska det bara fixas lite detaljer till outfiten.
Aaaaa, älskar bröllop.

Nu har jag äntligen beställt hem ett nytt kvitto på min telefon, så nu kan jag snart skicka in alla papperna till försäkringsbolaget, så jag kan få ut en ny mobil. Gött Gött.

Ha en underbar dag, för det ska jag försöka att ha.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0