sista dagen på semestern

Bröllopet var så vackert igår.. och dom var så fina. Fest in på småtimmarna, ja allt var bara sååå bra.
Nu när man har varit på 2 bröllop denna sommaren och det väntas ett till, kan man ju inte låta bli att tänka på sitt eget bröllop som någongång kommer att ske.... Jag längtar verkligen till den dagen, då jag ska bli någons själfrände, någon som kommer att älska mig villkorslöst.. Någon gång kommer det att hända, och jag är glad att jag har den dagen framför mig...och jag hoppas det dröjer ett litet tag till, så man kan fantisera och hinna längta ännu mer.*myser med tanken*
Ett underbart bröllop igår helt enkelt, och vi fick ju reda på en hemlis också... att dom väntar sitt andra barn... all lycka till Jimmy och Sandra.

Idag blev det sovmorgon till 11.30... en stoooor frukost med hela familjen och sen blev det en dag vid poolen.
Vi har även äntligen begravt lilla chippen...vår älskade hund som vi fick avliva i höstas... nu äntligen har han fått en fin plats i mammas och pappas nyrenoverade trädgård, mellan två träd, i skuggan, där han älskade att ligga och vila. vi målande en stor sten, vit... och skrev Chip i beige och målade rosa hjärtan på den, den ligger och vakar över honom.
Lilla chippen, som man saknar honom ibland, när man kommer hem till moren och faren, kom han ju alltid springande till grinden, han trodde att alla gäster kom för hans skull.... han var så söt... han var en glad och sprallig hund ända in till det sista.
Jag har tagit massa fotton på allt... men när jag får internet på min dator så kommer alla bilder upp som jag tagit...LOVAR,... ni får stå ut lite till.

Jag har varit ute och sprungit en runda idag... väldigt skönt... Nu börjar träningen på allvar.
Sen blidde det ett dopp i poolen med mammi...vi försökte spela volleyboll hon och jag, men det gick inge vidare... haha..
Så nu sitter jag här i morgonrock och en handduk på huvudet och myser i soffan, med fotboll på tv...

Imorgon börjar jobbet igen... det var den veckans semester...Men den har varit skönt..
Imorgonkväll ska vi samla ihop ett gäng och ha volleyboll turnering här hemma... det ska bli sketskoj.. Så det ska jag fixa ikväll..ringa runt m.m... Lotta och Filip är ju fortfarande hemma, så det blir extra skoj.

nej nu ska jag in till mig och fixa mig, sen cyklar vi ner till byn och äter...

Det har hänt en del idag som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0