Spring Erom

Idag är det en väldigt lugn och skön dag här nere på näset, det kom precis en liten regnskur och man är så nöjd att man sitter inomhus.
Ikväll ska jag servera på en kräftskiva nere i falsterbo, ska bli intressant... kräftskiva är ju inte det fancyaste man kan jobba på... slabb, slabb och åter slabb, och massa kladd kladd... jaja, blir bra pengar iallafall.
Tycker ni att det känns som fredag idag?? Det tycker verkligen inte jag, vet inte varför, känns som en vanlig dag.. vardag... men det är väll för att man aldrig känner sig helgledig, jobbar ju varje dag, så nu kanske det har blit så att man inte har koll, känslan har inte koll längre på vad det är för dag.. haha.. jag vet inte..
imorgon är det åter jobb, 12 timmar idag, 12 timmar i morgon, och 5 timmar på söndag, sen är det måndag igen, och då börjar vi om. fast jag jobbar så som jag gör, så har jag hunnit med att göra precis vad jag känner för dom senaste veckorna, jag hinner verkligen med allt som jag vill hinna med.. då känns det som att man inte Bara jobbar, utan att man faktiskt har ett liv. Vilket jag har!!
Hästen startar i Danmark i dag i Montes... alltså att man sitter på ryggen när hästen travar, istället för att sitta i sulki bakom.. han har aldrig gjort det innan, så det ska bli spännande och se hur det går. Mamms och papps är där och hejar fram honom, själv väntar jag på att dom ska ringa, vilken sekund som helst, för loppet går nämligen nu.
På tal om hästar, Plastmorfars häst ska vara med i Derbyt.. så roligt för honom.. den heter "spring erom" så heja på den.

Spring Erom...visst e han fin... så om alla kan hjälpas åt och heja fram honom i Derbyt i morgon, så blir jag jätteglad.

Näää, hejdå på er.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0