stolen phone

Natten bestod av en jävla massa samtal till polisen och telenor, min Mobil är stulen.... hela mitt liv var i den... och då menar jag verkligen det, hela mitt företag, fakturaunderlag, bokföring. kundregister, schema, bokningar.... usch fy tusan, vad jag kan avsky människor ibland, hur kan man bara ta en sak från någon annans väska... den är min, inte din.... MIN...När jag anmälde min stulen, så hade dom fått in ett tiotal anmälningar, så jag var inte ensam... det var ett gäng där, som hade stenkoll på varandra, och jag vet vilka, det är det som irriterar mig mest.... FAAAANNNN, vad jobbigt detta blir.
Jaja, bara att börja ta tag i det direkt..
Hoppas ni haft en bättre natt än mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0