Tacokväll

Mmmmm, ikväll ska jag avnjuta en Tacokväll med goda vänner.
Det ska bli riktigt mysigt.

Funderar fram och tillbaka, drar fördelar mot nackdelar, hmmm, hur ska jag göra, med mitt ganska stora jobberbjudande.. och det andra jobbet som jag funderade på, ska jag säka det, hur ska jag göra.. jaja, imorgon måste jag ha bestämt mig, har en del samtal att ta tag i imorgon.
Fakturering ska göras, och skicka in alla uppgifter till försäkringsbolaget, för min stulna telefon, ja...en ny vecka helt enkelt, och den börjar med storm...

Lördag är det bröllop igen, sista bröllopet för denna sommaren, det ska bli så himla skoj...fast jag får gå dit själv, men det kommer bli riktigt fint... det är min äldsta vän som gifter sig, så det kommer bli mycket tårar...och det blir nog inte mindre tårar, med tanke på alla känslor man har inom sig, alla blandade känslor, osm jag inte rikitgt än har full kontroll över. Allt kommer nog att komma över en. Men jag har mina underbara vänner där, och vi kommer ha en sketrolig kväll, och Jessica och Ante kommer få en dag dom aldrig kommer att glömma.
Gud, så fina nu kommer att vara... jag längtar så, efter att se henne komma gående mot altaret.. Aaaaa, jessi, som jag höll hårt i handen när vi gick till vår första skoldag i 1 klass.
Vi kommer alltid vara vänner. Det vet jag.

iallafall så ska ni få en ordentlig genomgång om hela bröllopet på söndag... eller kanske måndag...
På söndag ska jag till Danmark och sitta hårmodell, i en kurs, det ska bli jätteskoj, jag kommer att bli sååå fin i håret. Så måndag blir nog bättre... jaja.. vi får se.

Nää nu blev det för mkt babbel... skriv gärna något, det är ni hemskt dåliga på *blink*

Puss pusss


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Eftersom alla tydligen är dåliga på att komentera dina inlägg så ville jag bara säga HEJ!!!!! :)



Kram Cajsa

2009-09-01 @ 10:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0