80år

Igår var en riktigt skön dag, vi hade ju firat farmor ute på landet hela torsdagen, lilla farmor fyllde 80år. Så öppet hus en hel dag med 70 goa gäster, tar lite kål på en. Igår vaknade man på landet, den känslan är underbar, med min syster yster bredvid mig. En late-dag blev det på landet, och det var underbart. vid 14.00 tiden åkte vi hemmåt och det blev en 30 minuters paus, och sen in till stan och johanna, förfestade lite inna tjejmiddagen hemma hos Caroline, från klubben. Ja en riktigt riktigt lyckad kväll hade vi, med massa bubbel och Rosé och fantastisk italiensk hemmalagat mat.
Jammi... när vi var lagom i gasen åkte vi till Koi. Riktigt roligt hade vi det, inte så värst mycket folk, men vi dansade och hade jäkligt skoj. Vid 3 tiden tog vi taxi hem johanna.... IDIOT-TAXI.... Vi stannade uppe en stund och gick och la oss vid 03.30... Jag och johanna hade en kanonkväll, det var längesedan vi var ute tillsammans, vi var det så mycket förr... lite mer sånt gumman. Kanske redan ikväll.... haha..
Har suttit på jobb sen 07.30, alltså inte så många timmars sömn inatt, men som tur ät lyssnade nog gudarna på mig....det blev en väldigt lugn dag.. eller kanske inte ska säga för mycket, jag har två timmar kvar här.
Sen skulle jag egentligen ätit middag med en god vän, men det blev inställt, så en hemmakväll blir nog lagom idag, om inte johanna ringer sen och vi sticker ut, vilket är en ganska stor chans.. så några timmar på locket passar nog bra när jag kommer hem.
Imorgon är det mormors tur att bli firad.... 80 år hon också. Öppet hus hela dagen, så det blir full rulle imorgon me, mysigt när hela familjen samlas... I Oktober förra året så åkte vi iväg på en resa till Cap Verde med hela släkten på mammas sida... vi blev 34 st... och vi var iväg en hel vecka... tillsammans allihop. och vi hade det så underbart... den resan gjorde vi för mormor fyller 80 i år, så firad har hon redan blivit.... men imorgon ska det firas ännu mer.
Lilla farmor och mormor 80 år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0