det är dax...efter 9 år

Idag är det Bröllop - Jenni och Kristian gifter sig i rängs kyrka kl. 14.30. Dey kommer bli så vackert.
Jag blev hemskickad till mamma och pappas place för natten. älsk är bästmann tillsammans med lourence så dom och Kristian och Kristians son Casper sov hos oss, så där fanns ingen plats för mig.. hihi.
Jag hann hem imorse iallafall innan dom begav sig och tog massa fina fotton på dom. Herregud vad nervösa dom var.. söta.. så nu har dom begett sig av för att hämta blommorna uppe i byn och därefter bli hämtad av limosin vidare för att träffa upp Jenni och hennes tärnor och lilla Isabella ( deras dotter) för fotografering.
Så Cilla är här och ska hjälpa mig med stylingen inför bröllopet.
Dax för duschen. puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0