???

Vad gör man? Ska man? Ska man inte?  Varför e det så? Hur ska jag kunna? Vilket val? Vad har jag gjort? Varför vill man? Hur kan jag? Sen då, om? Annars, då? Vem kan? Kan du?
Funderar? Förvirrad? Sårad? Beslutsångest? Tankar?

VARFÖR????

Nästa vecka är jag ledig 4 dagar, kan ni förstå hur skönt det kommer att bli?
Jag ska bara vara för mig själv, koppla av, och för en gångs skull bara göra saker som jag vill utan att tänka på någon annan, För nu är jag trött på att vara den som tänker på alla andra innan jag tänker på mig själv, det är dax för någon annan att ta den uppgiften nu.

Kommentarer
Postat av: J

Vad är det nu som hänt?? Blir orolig för dig!! Kram

2009-07-07 @ 21:59:59
Postat av: Tessan

Låter inget vidare..hoppas de blir bättre =)

2009-07-08 @ 11:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0