regn, vi behöver dig??

Äntligen har jag tagit min iskalla dusch som jag har längtat så mycket efter hela dagen, herregud så kvaft det är i luften, man får inte luft... jag hopps verkligen att det kommer lite regn, det kan få komma på natten, för det behövs nu.

Imorgon blir det en jättelång dag... första behandlingen 7.45 nästa behandling 11.00... börjar i Tbg i Parken 13.00 och slutar 02.00.... EMD kommer och spelar, ska nog bli skoj, jag ska stå i baren och briljera... det kommer bli en riktigt trevlig kväll tror jag.

Nu behöver jag sova, om jag kan... det är ju så jäkla varmt i sovrummet.  Jaja, jag ska inte klaga för att det är för varmt...vi har ju trotts allt längtat efter värmen ett helt år.

Jag har fortfarande inte hittat min sladd till min kamera, attans, men jag får snoka lite till annars får jag ju gå till butiken och se om man kan får köpa en ny.

GODNATTPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0