Today

Söndag... mmm, ni kan ju kanske förstå att jag var ganske sliten när kl. ringde 07.00...
Gick till byn och hämtade bilen som jag ställt där i fredags.
Körde till jobb, hade ingen rolig dag på jobb, hem.. somnade på soffan, skönt..
Mamma ringde och frågade om jag ville ha mat.. älsk har ju åkt till Båstad nu, och ska vara där hela veckan med tennisen. Så det passade perfekt.

Haha, just det, höll ju på att glömma... På vår gata där jag är uppväxt har alla grannarna varit en stor stor familj, alla barnen på gatan har lekt sen vi var små och dom vuxna umgås som dom känt varandra hela livet, vi har alltid så himla skoj tillsammans allihop och vi hittar alltid på en massa skit... som idag, så såg jag äntligen den omtalade skylten som sitter på stolpen in till vår väg (jag menar ju mammas och pappas, imed att jag inte bor där längre) , som då är en.... ja ni får se själva... istället för att det står "lekande barn" så ser den ut såhär...


så typiskt

Den här skylten satte vi upp för ett par år sedan:

Istället för Stjärndalavägen så har vi spexat till det

Ja, iallafall, maten var mycket god och vi packade upp mammas och pappas nya badkar... risktigt fint, hur nu ett badkar kan vara riktigt fint... men det var det iallafall...


Och Kul kan man ha i det tydligen... Sis och Ma... haha..

Nä det var nog det gott folk...
Nu är det dax för duschen och packa kläder inför i morgon, då bär det av till Båstad...
oj oj oj vad jag ska heja... heja heja heja....börjar redan bli nervös..

Oooo förresten vet ni vad.... jag är ledig 4 dagar denna veckan.... såååå underbart

HA EN FANTASTISK KVÄLL.

carolinen



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan - det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

2009-07-13 @ 22:18:17
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0