kaffesug

Har presis smaskat i mig  en 1/4 kanelsnäcka och sörplat i mig en kanna kaffe, så nu är man fit for fight 2 timmar till, tills lunch. Väldigt lugnt på jobbet idag! Kan va skönt för en gångs skull. sen är det dax för att kliva en trappa upp och fortsätta nästa jobb kl. 16.00 i restaurangen, vad jag såg igår i bokningsboken, så var där inte mycket bokat. Älskar sådana här dagar IBLAND, men oftast är det mer skoj att jobba när det är riktigt packat med folk, så att man knappt hinner med...
I LOOOVVEEEE!!!

Oj, vad tiden gick, fick lite att göra nu, så nu är det en timme kvar till lunch bara... MUMS.

Och en massa massagebehandlingar bokas på idag, tills imorgon på Spelabäcken... me like.

ohhh, förresten, är det någon som vill börja träna med mig på formtoppen?
Jag är lite av en periodare när det gäller träningen, men imorgon sätter jag igång igen med BodyPump. Så hör av er!!

Nu har nog min nästa kanna kaffe runnit igenom...
 ha en fin dag i Blåsten, för tusan vad det blåser här nere på klubben
PUSS

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag tränar på formtoppen, när jag inte tränar innebandy, Häng på!

2009-07-09 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0