Mina flickor

Vi har haft en underbar kväll.
Jag slutade jobba 17.15, och jag körde hem till mamma och hämtade hennes kakor som hon hade bakat. Hem och fixa det sista. grönsaker med dipp, jordgubbar, vindruvor, kex och brie, jordgubbskaka och hallokaka, kaffe, the, chokladkex, vin... Caroline dök upp vid 18.30, hon hade med sig massor av grejer, och väldigt fina grejer...
Tjejerna kom 19.00 och vi drack lite vin på terrassen i solen och snackade lite, sen började visningen av all inredning. Oj vad man kan handla och vi handlade massor. =) varorna kommer i augusti och betalningen sker i september, det kan vara en stark anledning varför man handla så mycket. Alla tyckte det var riktigt lyckat och alla köpte...Och saken är ju det att det är väldigt bra grejer, kvalite till 100%, inga skitsaker här inte.
Nu har alla gått hem och jag har precis städat klart, det blir en del stök med 10 tjejer. men nu är här som nytt hemma, skönt... tycker inte alls om att ta det dagen efter, mycket skönare att vakna och det är helt städat och fint. Och det kommer det att vara i morgon när jag vaknar..

Jag har tyvärr inte tagit massa fotton ikväll, det blev en del stress, och med tanke på att jag inte är någon duktig och extrem bloggare så tänkte jag inte på det.. Men jag tänkte faktiskt på det innan alla kom, "nu får jag inte glömma att ta fotton till bloggen"... haha... där var beviset på hur bar bloggare jag är... men än så länge ser jag bara min blogg som en lite hobby, ingen stor hobby och den är inte hela mitt liv, så... jag är väll en liten halvkass bloggare... haha....en B-bloggare... hahaha.

Imorgon är det en heldag jobb, tjejerna som jag känt i 19 år ska träffas på Gränden på kvällen... det är lite av en tradition. Men tyvärr kan jag inte vara med för att jag jobbar till tidigast 21.00. Lite surt.
Men det roliga är att vi fortfarande håller ihop 6 tjejer... och vi är så olika allihopa, men vi har så mycket gemensamt ändå, det är det som gör oss unika och det är väll därför vi fortfarande har kontakt och umgås.
Love You Girls.

Jag och Lina

Linda

Loka

Jessi

Sandra

Nu är det sängen!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0