AJ...

Jag vaknade med en sådan grym nackspärr... vet inte vad jag gjort... eller jag vet, har man en låsning någonstanti cervikal-ryggen så kommer så småningom en nackspärr om man inte fixar till det.. och jag har ju inte gjort det.
Illa... så nu får jag ta mitt straff. *Tyck synd om mig*
Iallafall, har försökt halvdant att städa huset så gått det gick, väntar ju folk ikväll. så nu ser här väll hyfsat ut hemma.
Underbart väder e det oxå, men jag ska snart köra i väg till jobbet.
Farmor e underbar, hon städar min trädgård och den blir såååå fin, hon sliter och har sig där ute.. bästa farmoren.

Nä, nu ska jag fika lite med farmor sen ska jag pysa...

Förresten, tycker det är såååå synd att josie måste sluta sitt bloggande... isch... kan inte bara alla bry sig om sina egna liv och göra dom till dom bästa, istället för att irritera sig och ha synpunkter på hur andra ska leva sina  Det hade varit så mycket lättare då, för alla parter. Man kan väll försöka att glädjas åt varandra och komma med tips och råd... och inte klandra och tycka att någon gör fel. Klarar man inte det... ska man vara tyst....Ingen gör fel och ingen gör rätt.... utmaningen är att båda parterna  ska trivas med sina liv. 
Bara mina synpunkter.

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0