Äntligen sängen....

Trodde aldig att jag skulle hamna här .... i sängen.. efter denna jobbdagen..

Jag gick på en riktig NIT, jag var bombsäker på att det var en sådan kväll då parken sände matchen och det var biljett köp, stor bild, hamburgare i baren och massor av ölpumpande,..... oj så fel jag hade.

20 års jubileum för ea elektronik, 127pers 3 rätters, öppen bar, massa groggar slutade inte 23.00 utan 02.00..... och INGEN MATCH!!!!
Sååååå, hur fan va matchen, är djupt besviken att jag missade den.. men samtidigt va det väldigt roligt att jobba också, och dricksen av sällskapet, var helt ok... haha... 1000:- i fickan... ja tack... så allt var värt det. hehe..

Pierre har haft en fantastisk dag... svensexa och han e sjukt sliten... inte så konstigt... han e på väg hem... mys..

nääää, jag tror det är bäst att jag föröker att sova nu... 9 timmars jobb imorgon igen... full rulle ingen paus

puss och natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0