Dagens Klipp

Idag på spelabäcken får vi besök av ca 10 gay-killar från USA som är hos oss och gör ett reportage för en tidning. Riktigt skoj att dom har hittat till oss. Så kl. 14.00 ska det knådas en massa, vi är 3 massörer så att det ska gå någorlunda snabbt, en erfarenhet rikare.. =)
Kl. 16.00 är det dax för nästa jobb. Norells. Räkafton, ska bli skoj.
Igår var jag och Linda ute och spelade golf, det var riktogt roligt afktiskt, att spela med någon annan än älsk och mamma och pappa,  så nu har vi gjort det som en tradition i sommar, en dag i veckan... tjhooo. Efter golfen åkte vi hem till Linda och Meck, där var även kusinen, och andra kusinen kom senare, SVERIGE-SERBIEN, Älsk var och såg den Live, jäklar vilken rolig match det var att titta på, och herregud vad bra dom är. Vänta bara, om några år har vi ett riktigt bra Landslag.
På Söndag ska jag och älsk vara med i en tävling på assatorps golfklubb, det är med utklädnad, bästa utklädnad vinner fint pris, ett damsett... Så har ni förslag på vad vi kan vara..?? Jag har några, men dom avslöjar jag inte riktigt än.

Med tanke på att jag har Noll inspiration idag så blir det  "dagen klipp" istället.




Nu ska jag ut i solen, innan det är dax för jobb idag igen.

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0