Homeparty

Imorgon kommer Caroline från Living and Room hit. Homeparty... vi blir 11-14 tjejer här hemma, det ska bli så mysigt.
Tryck här så kommer ni till deras hemsida, dom har väldigt fina saker, så gå in och titta.

Detta köpte jag sist:

Fina Bambulycktor


Ljus med ljusstake och smycke ggr 3set

Jag har precis städat klart huset och gårr en runda i trädgården och klippt av några rosor från trädgården som ska pryda hemmet.. så nu är jag redo för tjejerna... hinner nämligen inte städa imorgon.


Rosor från vår trädgård. Dom är enormt stora och vi har massor av dom.

Nu ska jag in i duschen och sen ska jag kära till jobbet.

Förresten, fick mitt packet från Nelly idag, så mycket snyggt.. tyvärr måste jag skicka tillbaka en del som inte satt som dom skulle. Men två par skor och ett par shorts och ett par leggings behåller jag.

Ha en underbar dag på stranden, för jag hoppas att ni är där nere och njuter av solen.

PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0