solen

Nu sitter jag här i soffan och det river fortfarande på ryggen efter stranden och solen... Det blev inget med Johanna ikväll, så tänkte slå upp ett glas vin till mig själv och sätta på PS I LOVE YOU... jag har faktiskt inte sett den, jag fick den med min Plaza tidning jag köpte tidigare idag.



Imorgon blir det heldag med jobb, börjar 07.45 och slutar 17.00.... sen blir det nog grillning med älsk på stranden om vädret tillåter. Vi får se, eller så blir det något annat mysigt. Ikväll är han och gör staden osäker med grabbarna... Jag hade verkligen också velat ringa tjejerna och gå ut på staden, när jag säger staden menar jag Malmö, men med tanke på att jag ska upp 06.30 imorgon, så känns det inte så lockande längre.

Ha en fin kväll
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0