6/6-09 Sveriges underbara Nationaldag

Älsk är på Svensexa... kl. 5.00 ringde hans klocka... full fart hela dagen... jag undrar hur dom har det??
Han är nog ganska trött idag med tanke på att vi var på Perikles i går och det blev ganska sent för honom, jag cyklade hem vid 00.00 tiden, jag var helt slut, trött och hittade inte stämningen alls, men vi hade det mycket trevligt och vääääääldigt god mat.



Det roligaste av allt var att våra släktingar från svedala var också där, och dom träffar vi inte så jätteofta, tyvärr... för vi har sååå skoj när vi ses hela familjerna tillsammans.
Men det väntar ju bröllop för den äldsta i sommar så då samlas vi alla, och då blir det brakfest.
3 bröllop i sommar, jag håller på att leta upp den rätta klänningen, men jag har inte bestämt mig än, jag hade faktiskt tänkt göra en budget variant...samma klänning på alla, helt olika folk på varje bjudning så det är väll ok??

Denna tänkte jag.

Med en stor hatt och höga fina klackar.

Vad tycker ni.....kan man ha den på bröllop??

eller denna


också med hatt och höga klackar

VAD TYCKER NI??
Det kanske blir något helt annat.
Kom väldigt gärna med förslag.


Jobb idag igen.. Ljgk kansliet mellan 12-15.30, Parken i trelleborg  16.00-23.00 storbild matchen...kom dit.
Faaaaan vad spännande.. ska bli riktigt skoj att pumpa öl och skrika till matchen, med massor av folk... gottans... då trivs clinen som bäst... hehe

ooooooo måste ju prata lite om robin söderling också...
jag satt i kansliet och jobbade och tittade på det på liveodds på bet365. tyvärr visade dom inte den på livestreaming, då man kan se matchen live, utan nu gick det bara att följa resultatet... oj oj oj... vilket j*la match... i slutet hölll jag på att krevera... jag, chefen, marchall och Pro sprang rundor i kasliet i sista sett...nervöst sammanbrott.... så jäkla roligt för robin... det går ju nästan till historien.. iallafall.. FINAL mor Federer imorgon... go get it...

ligger i min säng... nationaldagen.... nyhetsmorgon och paul potts på tv-.... vilken underbar röst han har...
ligger här och får rysningar, hpret reser sig. vilket underbarn!!

Hur ska ni fira nationaldagen??


vår flagga är faktiskt riktigt fin.

Kan ni lova mig att  ha en riktigt bra dag och att ni skriker er hesa ikväll
SVERIGE SVERIGE SVERIGE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0