Nu får ni mer koll

Ögonen orkar nästan inte hålla sig öppna.... idag är jag RIKTIGT trött...ska gå och lägga mig väldigt tidigt ikväll.
Imorse ringde kl. 06.00.. iväg till stan för att jobba.. 7 behandlingar, jag hann med en snabbfika med systrarna innan syster 1 åkte tillbaka till Götet. Det var mysigt. Jag har varit och handlat massa mat och fint papper som jag ska göra utskick av...

På torsdag ska jag stå på toppengallerian och presentera spelabäcken, det ska bli jätteskoj. SÅ KOM DIT!!

Tänkte faktiskt på en grej, ni som inte känner mig och inte vet vem jag är kanske blir totalt förvirrade när ni läser om alla jobb-meningar.
Grejen är det att jag inte har 1 jobb utan just nu ett par... vilket är underbart skoj.
Jag är ju då egenföretagare som medicinsk massageterapeut och jobbar ute på tre företag just nu 3 dagar i veckan, jag jobbar även på spelabäcken och behandlar gäster där och även privatpersoner. Där är jag varje fredag än så länge, med tanke på att det är väldigt nyöppnat pånytt.
Jag jobbar också på mammas och pappas företag varje måndag där jag tar hand om alla ordrar och fakturerar.
Och Ljunghusens Golfklubb i  kansliet och i restaurangen.
och..... ja många och.... så jobbar jag på två andra ställen lite då och då... Parken i Trelleborg, när dom behöver hjälp, och flygfyren vid valdemarsro när dom behöver hjälp.
Sen jobbar jag mycket på caterings och bröllop m.m.

SÅ NU KANSKE NI FÖRSTÅR LITE MER OCH HÄDANEFTER KAN JAG JU SÄGA VART JAG SKA OCH JOBBA.
Idag har jag varit på ett företag i malmö och masserat från 8-14.

Då var det avklarat!
Jag hade verkligen sett fram emot att komma hem i tid typ vid 15.00 och lägga mig på terrassen, men NEJ.... det var riktigt fint väder hela dagen fram till 13.00 och sen blev det mulet så jag stannade kvar i stan.... ingen solning.... nu är det fint, men skuggit på vår terrass.... vad gör man... jag har inte turen ed mig iallafall.
Jag och syster gick en liten snabbis i stan, och herregud vad mycket studenter.... så avundsjuk jag blir och vilken nostalgikänsla som spred sig i hela kroppen... jag stannade bara upp och stod och tittade och log på dom... sådan sjukt rolig dag dom har och kommer att ha...
Gud vad jag avundas!!!!

Kanske ska också berätta för er som inte vet vem jag är att jag har två systrar vilket ni förstått....
Charlotte 23 och Cecilia 21
Så nu vet ni det med.... Mycket som blir uppenbart i detta inlägg.. haha... jaja...

  
1 ) Lotta, Cilla, Carro                     2) Cilla, Carro, Lotta, Pappa

3) Cilla med pojkvän William


4) Lotta och hennes pojkvän Filip

Nu ska jag laga mat... detta blev ett konstigt inlägg... men så blir det ibland.

Ha en fin kväll!


Frågor?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0