Värme

Vilken värme det har kommit till SVERIGE!!! Och jag älskar det... imorgon börjar jag inte jobba försen 17.00, och jag ska verkligen ta vara på den dagen, jag ska ta min cykel ner till stranden med bra musik i öronen och en bra bok. där ska jag ligga hela dagen... UNDERBART.... ska det bli. Man får ju verklkigen ta chansen när man får den, och samtidigt bor man 5 minuter med cykel ifrån en av sveriges finaste stränder. Jag älskar höllviken på sommaren, det finns ingen annan sommarort jag skulle vilja bo i, här är perfekt lagom mycket folk, inte så mycket turister bara precis sådär lagom.
Är så glad att vi hittade ett hus här nere som vi trivs så bra i. Jag är lyckligt lottad.

Nu sitter jag med ett glas vitt vin i handen och bara njuter av ensamheten, älsk cyklade ner till Puben för att träffa Kristian, jag har nyss kommit hem från jobbet, och all ensamtid nu på sommaren är guld värld, det är en helt annan sak att vara ensam på vintern, då det är mörkt och kallt och ruggigt, nä, då vill man ha någon nära som man kan krypa upp i knäet på...
Har suttit innan jobb och klickat hem lite, hmmm, men kan inte riktigt klicka hem allt, blir lite mycket. Börsen säger stopp. Så jag ska granska dom lite till, sen får vi se vad det blir.


Bjork Solid Dress SEK 499, Vila - NELLY.COM Buddy 2 Shorts SEK 159, Rut m.fl. - NELLY.COM Gladiator SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM Wet Look Leggings SEK 199, Rare Fashion - NELLY.COM Vea Dress SEK 399, Vila - NELLY.COM Miranda SEK 499, Nelly  Shoes - NELLY.COM Frankie Metallic Playsuit SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COM CL SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM Molly SEK 499, Koola Anna - NELLY.COM

Vad tycker ni, är det något ni hejar för? Ni kan klicka hem det här

Nu ska jag fylla på mitt vinglas, och krypa upp i min favvo hörna i soffan och titta på en romatisk komedi med Ryan Reynolds & Isla Fisher....

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0