utmaning

Strande var underbar, åkt ehem till mamma först på en snabb fika och sen cyklade jag vidare ner till stranden, det var jätteskönt, men efter 3 timmar började det blåsa ganska mycket, så då cyklade jag inom Pointen och köpte mjukglass med niosette, det är det godaste.... Jag tror att jag har fått lite färg på bakdelen idag, det känns nu när jag sitter här i soffan och lutar mig bakåt. Jaaaa, lite färg har det blivit... , jag hade bestämt mig att jag skulle ligga lika länge på båda sidorna, med tanke på att jag kanske inte får dom här tillfällena längre på ett tag,  men jag fastnade i en bok medans jag låg på mage och det var ju lite dumt, för då kan man inte bara släppa boken och vända sig och ligga på ryggen, jag försökte ligga på rygg och läsa, men det gick inge vidare, så det blev bakdelen som fick sol idag. Mysigt hade jag iallafall.

Jag har tagit på mig en enorm uppgift, jag har en kartong i garaget som innehåller, enormt mycket som jag har samlat på mig under alla åren, jag är en samlare och nu har jag äntligen bestämt mig att jag ska ta fotto på allt som jag kan slänga, så har jag ju det kvar ändå.. Där är ju så klart massor som jag än inte kan slänga, men lite i taget...



Den här ska ni få ta del av snart!!!
Jag måste bara hitta den bortslarvade sladden till min kamera, just nu tar jag alla bilder med min Iphone, men nu behövs nog min riktigt kamera... men sladden..... vart är den????

Jag hoppas den dyker upp...


Nu ska jag hoppa in i duschen, för att sen bege mig till jobbet, slutar tidigt förhopningsvis, så antingen blir det Millenium med Johanna eller så blir det hem till moren och faren som har P-Fest.

Älsk ska ha Lag fest med innebandyn..


PUSSA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0