80-tal...klart


Kläderna är köpta... haha... herregud så 80 jag kommer vara, har kommit fram till att det finns väldigt  många olika 80-tals stilar.... jag valde den vardagliga, bara för den är fulast...och så tänkte jag piffa upp den stilen lite =)
Såååå dessa "leggingsen" ska jag ha (visar bara mönstret), med en rosa lång swetshirt som går ner till låren och som hänger ner på axeln på ena sidan.... svarta pumps, lockigt stort hår, rosa smycken, svarta näthandskar och en grym sminkning... och eventuellt en sån ful klämma som man hade på ena sidan av håret, en sån klämma som man först drar bak i håret och sen sätter fast den genom att skjuta den frammåt,.... så ful.... liknar en  kam... haha...

VAD TYCKER NI?????



haha kommer bli så skoj och fixa sig på lördag...och jag ska ta många timmar på mig.

Jag har varit och Josie och vilgot idag, vi har sjungit en massa barnvisor, finns på cd skiva och så har man en bok till med alla texterna.. haha... vilken stämning vi fick upp. Och Lillen skrattade en massa... mys.


Jag och Vilgot sjunger barn-visor.


En elefant balanserade.....på en liten liten spindel trååååååÅÅÅÅÅdddd......

Snart kommer Johanna hit och vi ska mysa och hon ska få massage.
Det var den dagen det...

På lördag får ni se hela min outfit...i bild... haha.. ta ett djupt andetag innan, ni kan få en chock... VARNING!!!

PUSS




Kommentarer
Postat av: Martin

Nu kör vi järnet på lördag, din outfit verkar übergrym!!!

2009-05-28 @ 10:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0