Egen tid & Synd

Har min egen tid, jag skulle egentligen följt med Familjen till halmstad och tittat på vår häst som är till start ikväll, men i sista sekund hoppade jag av....NEJ... tänkte jag... när jag jobbar så mkt som jag gör, och träffar folk så mycket som jag gör, hinner jag aldrig vara för mig själv... vilket är fruktansvärt viktigt..
Jag är en grymt sällskapssjuk person, men iblend, nån gång då och då.. känner jag bara för att stänga in mig och bara vara JAG!!
Det är jag ikväll.... UNDERBART!
Synda!!! Ja för det ska jag, efter en riktigt fullspäckad helg, ska jag snart köra och hämta min PIZZA.
Det är inte så ofta jag är supgen på det, men IDAG, e jag sugen... riktigt sugen... så då e det totalt värt det.
mmmm,,, räknar ner minuterna tills jag ska åka och häma denna delikates...jammi..

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0