Helgens bravader

Kvällen igår, blev superlyckad!!
Så trevligt!! Fisken blev fantastiskt god, och farmors bullar var riktigt uppskattade. hihi. som alltid.
Vi drack kaffe, och amarulla och massa olika whiskey och har man två riktigt talangfulla musiker i huset så blir det en del låtar på gitarrerna och lite allsång. Sådant är ju så himla mysigt!!  Och vilka bra låtar dom fick fram... ja vi hade så trevligt så vi gick inte och la oss försen kl. 02.30.. Och tro mig, det kändes i morse kl. 07.00 då klockan ringde igen... dax för jobb...fullbokat på banan hela dagen, och massor med danskar och norskar.... uuuuu.... har så svårt för att föstå vad dom säger.. så massa skratt blev det.. Inte en lugn stund på jobb heller...
Ikväll ska vi ha gäster igen... Då kommer Emma och Andreas och dom ska natta över, så jag kan nog räkna ut att det inte blir någon tidig kväll ikväll heller.. haha... dom e det fart i... alltid lika skoj!
Imorgon ringer kl. 08.00.. ska hjälpa farmor hela förmiddagen och sen 11.30 börjar jag jobba igen..
Jobb Jobb Jobb...

ja, riktigt lyckad helg, med väldigt lite sömn.
Men men man e ju fortfarande ung... tihi.

Mina fina spettshandskar som jag köpt på tradera kom igår.... fin fina..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0