Helium

Kvällen igår blev riktigt rikgtigt lyckad,...
2 ascoola outsfits kom innan för dörren med MC-klädsel kl.19.00
Grymt coolt.
Kvällen blev högljud, med besök från mamma och pappa... mkt trevligt.
Vi spelade spel.. haha... RISK och Par spel... det är faktiskt väldigt underskattat med spel... vi tycker det är skitskoj iallafall jag och älsk.
Vi spelade så länge att vi glömde bort tiden.. kom ihåg att efter maten var kl. 22.00... och då tyckte jag att "herregud, är den inte mer" =) Nästa gång jag tittade på klockan var den 04.00..... och jag som sa att det inte skulle bli en föööööör sen kväll.. haha.
Vi tog fram min fina happy birthday ballong som jag fick när jag hade 25-års fest i februari.. HELIUM.
HAHAHAH... vilken avslutning, vi låg nästan på golvet och skrattade alla 4... DET var riktigt riktigt asball... hahha... och kl. 04.30 är det dessutom dubbelt så skoj, med ett par glas i kroppen och tröttheten börjar komma smygande...
Ja 04.30 blev det kudden.
klockan ringde 09.30....hem till farmor och ta ut hennes utemöbler, en lite kort trevlig fika, och sen iväg till jobb, med ordentligt att göra..
När man jobbar så e man ju helt uppe i det och man märker ju inte hur utmattad man e, så det är alltid lika skoj at jobba, men i bilen på vägen hem.... DÅ kommer det!!
Nu sitter jag, cilla, lotta, william och älsk och ska se van vetaren hos oss...

nu börjar den,.. puss


helium intag 04.30


spel spel spel


Nu är det dax för van vetaren.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0