I väntan på Josie och Ville

Igår hade jag en mysig dag, först 8 behandlingar, och jag hade en väldigt trevlig lunch med Anna.....sen hem till Sara vid Möllan och bytade massage.. Hon tog mina underarmar.. skojja att dom har blivit muskulösa sen man blev massör, har tom en sådan häftig rand mellan musklerna på armen.. Men det innebär att där är en hel del att jobba med, vill ju inte få carpaltunnel syndrom, det är nog inget skoj. så knådning, knådning, knådning, jag har ju redan fått början till det, så nu gäller det att hålla det borta, iallafall... det var sjukt smärtsamt och ta underarmarna, men mkt nödvändigt, jag är RIKTIGT öm idag!! haha
Efter det, tog jag och mamma en helkväll i stan, shopping, men inte så jättemycket, mest fika, köpte en jeanskjol hos syster...Massageolja, pronaxen, och lepsyl.


Snabbt hem för att byta om och fräscha till sig, ner till puben, grabbarna skulle se championsleague så jag linda, cilla(syster) och mamms, satte oss och tog upp ett helt perfekt bord för dom som ville se matchen... haha... dom fick sitta på stolar lite utspritt, detta tyckte vi var skitskoj. två flaskor vin och 3 timmar senare, cyklade vi hemmåt. NATTI.


bild 1: Systers nyinköpta jacka på modemässan.... GUUUL
bild 2: Så såg jag ut igår
bild 3: Linda
bild 4: Vin & Vitlöksbröd



Snart kommer Josie och ville vilgot, myspys-dag ska vi ha, bara slappa och inte planera något, och man får ju ingen ångest heller när det är kasst väder. PERFEKT!

Började läsa lite smått i en bok som vi fick i lördags av våra gäster emma och andreas... hahha... helt sjukt rolig,
Den innehåller: (texten på baksidan)

"Komikern David Batra och hans team av lappletare har dammsugit Sverige på arga lappar i tvättstugor, trapphus och kontorspentryn.......m.m."



bild 5:
Bokens framsida
bild 6: Bokens baksida

Nu ska jag duka fin fint, Jag får ju snart finbesök

HA EN UNDERBAR DAG
KRAMAR




Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan Caroline!

Vill göra ett avtramp på din blogg och berätta att jag tycker det är fantastiskt kul att följa din blogg, du skriver så mysigt och det är så roligt att se hur ni har det. Var rädd om dig, jag hoppas vi ses snart! MÅnga kramar nästkusin Angelica

2009-05-07 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0