Lockar

Jag har precis lockat mitt hår... har fått låna en locktång av johanna tills på lördag, men var tvungen att prova den nu innan så man inte sitter i klistret på lördag. Egentligen passar det ju bättre med en våffeltång.. men jag äger ingen och johanna kunde inte låna ut sin.

Så vad tycker ni... duger det till 80-tals frilla eller är det någon som har en våffeltång att låna ut???

   

Josie ringde nyss... vi ska mysa frukost i morgon... mmmmmmummmssss... dannegrova... vårt bröd... det bästa..
så josie hämtar brödet vid 9 på bageriet, det brukar inte vara klart försen då, och jag dukar fint och myspysigt... sen ska vi rota i garderoberna, och se efter om jag har något som josie kan ha på lördag när hon ska på fest. Hon har köpt en såååå fin klänning på Hm... den är riktigt söt, jag vill också ha en sådan.. täcker ju alla skavanker man har... så nu ska vi fixa en liten kavaj aktig jacka till henne, som hon kan ha. FINT!!!

Nu ska jag och älsk laga mat.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0