Ny design~igen

Vaknade nyss.....och halva dagen har ju redan förvunnit!!! Ångest, men jag bestämmde mig när jag gick och la mig att inte sätta klockan, så jag får sova tills jag vaknar... händer aldrig, tom på helger då jag är ledig sätter jag klockan, det är ju så synd att gå miste om en hel dag då man e ledig.
Så tänker jag. Men jag behövde nog få sova ut idag... sover aldirg så här länge, men det behövdes, och nu är jag fitt for fight.
Josie ringde nyss, det blir nog en Josie-dag idag!!! Vi har alltid så mysigt, och avkopplande, tar dagen som den kommer, och planerar inget... ME LIKE.
Så ska hoppa in i duschen nu och göra mig vacker...

Ha en underbar dag allaihopa.

~Förresten, vad tycker ni om min nya design...??? Kommentera!!!~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0