regnet det bara öser ner... och ja..

Kort dag idag nere i skanör.... sitter inte fel ibland. jag vet nämligen inte hur många jag har när jag kommer till detta företaget så jag vet aldig om det blir en kort dag eller en lång dag.. =)
Åkte förbi mamms på jobb och åt lunch med henne och kollade igenom schemat för juni och juli. ser bra du, mycket jobb.
På vägen hem började det regna... trååååkit
Ska snart bege mig till nästa jobb och tanterna.. hihi..
Men ska ta och sluta ögonen en halvtimme, blir så trött av alla piller jag måste ta för att inte ha ont och ligga och kräka, jäkla mensvärk. Men jag är van vid den,

Godnatt


MIDDAGEN IGÅR BLEV SÅÅÅÅ GODUMLIG... JAMMI.. OCH ÄLSK ÅT DEN MED MIG..MYSSS

Kommentarer
Postat av: Carro

Ser gott ut! Lax är så jammi! :)

2009-05-17 @ 13:24:31
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0