Tisdag

Jobbat hela dagen, sen gick jag till Vero Moda och hälsade på syster yster, som jobba. Jag kom lagom till hennes lunch, så vi gick till E-House och tog en kaffe, och delade en hallonmuffin. Mums.



Provade en massa kläder och jag och syster bestämde att vi ska ha en shoppingdag efter nästa löning.. oj oj oj... så idag provade jag en massa nytt och fick lite inspiration till dagen med stor shopping.

handlade lite idag iallafall.
Tänkte att jag skulle ta upp min gamla konstnärliga sida och se om den finns kvar, så jag köpte ett stort skissblock och pennor, det var längesen jag gjorde det, Jag skissade väldigt mycket förr.

Här är mina köp för dagen:



Älsk är och handla kött, så han kommer stå vid grillen med en kall, och jag kommer stå vid spisen med ett glas rött.
~VI SKA HA KVALITETSTID TILLSAMMANS~

Ha en fin tisdagskväll
KRAMAR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0