Ny Look

7 behandlingar idag...nice, sen blev det 4 timmar på stan, Linda kom in och höll mig sällskap och vi kollade kläder till på Lördag...80-tals festen hos kusinen... gud som jag längtar.... och jag tror jag har hittat min outfit....riktigt gräsligt ful...om det nu blir den... haha!!! Har hela dagen i morgon på mig, så då blir det shopping.

Funderar på att gör nått skoj med mitt hår... jag har nog alldrig haft samma frisyr eller färg mer än 2 månader, sen vill jag prova något nytt.
Och jag funderar på att lägga i förlägning... kanske... har faktiskt fått riktigt långt hår nu...så jag ska INTE klippa av det som jag har gjort alla andra gånger jag låtit det växa till långt... näää nu ska det förbli långt... men färg kanske, jag kanske ska ändra färg... blondare??? det är ju sommar nu ju... snarft iallafall, då e det fint att vara lite ljusare, eller ska jag satsa på mörkare... ja så här velig e jag varje gång jag går till Johanna, så oftast får hon fria händer, jag är väll mest bara ute efter en förändring, sen hur det blir spelar egentligen ingen roll... jag har nog haft alla färger man kan ha i håret under min tonårs tid, men nu när man e lite mer + i åldern, så har jag hållt mig till bas färgerna...Jag älskar att exprementera och det är väll därför frisörerna vill ha mig som modell, jag är med på allt, och jag har gått en del visningar!! det är skoj....
En gång... för väldigt länge sen, gick jag hårmodell och temat var extremt!!! jag hade långt hår ner till skuldrorna typ och dom klippte av allt mitt hår så att jag hade en decimeter långt på hela huvudet... sen färgade dom det vitt, svart och brunt... och sminkningen, ska vi inte prata om... haha... extremt va det.... tro mig... fasen att jag inte har någon bild på det... efter det gjorde jag hårfölägning... tror jag har haft det en 4 ggr...men det är fint...kanske blir det det igen....=)



I LOOOOOOVVVVEEEE THIS HAIR
vill ha vill ha vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0