godmorgon fina dag

Bilder från helgen:

  

   



Bild1:  Lotta och Lina
Bild 2: Sandra
Bild 3: Jag och Linda på moppeutflukt till kusinerna i ösregn
Bild 4: Linda på moppen
Bild 5: Kusinerna
Bild 6: Min fina kusin hos farmor på söndags middag (1år sen farfar gick bort)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag hade ett väldigt djupt samtal med Älsk igår, vi har alltid vetet att vi är väldigt olika och att vi lever våra
liv på olika sätt.
Men jag älskar honom, över allt annat som går att älska, och vi har så jäkla roligt tillsammans....vi älskar varandra


~Jag och älsk~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag är en flicka som funderar väldigt mycket, en som tänker och tänker och som annalyserar allt, allt.
Vilket inte alltid är till min fördel, jag kan krypa in i mig själv och bara sitta och fundera och fundera i timmar, på små saker som har hänt, på små saker som jag vill ska hända och små saker som jag vet aldrig kommer hända.
Jag har alltid varit en flicka som funderar mycket, drömt mig bort till fantasiplatser och andra världar. Allt som har med romantik och vackert att göra. Jag vill ha allt det där.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Längtar till v.32....då kommer Ninni och Andreas hit, och vi ska ha en underbar vecka tillsammans med massa mys.
Jag saknar er!!!

~

Ha en fin måndag!!!
SMACK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0