Knasiga dag

Har precis kommit hem från Malmö och jobbet.
Gick in om konsum för att handla middag för kvällen, det blir lax... älskar lax och jag är en mästare på att laga det!! =)

Kanske blir så att jag får äta själv ikväll... Älsk vill ut och käka med Vinc, för att han är borta i två veckor sen, och det kan jag förstå att han vill, men tråkigt, med tanke på att detta är vår ända kväll denna veckan som vi kan äta tillsammans själva. Men vi får väll se.

Middagen ikväll blir, med eller utan Älsk:



Imorgon blir det långdag med jobb. Först massa behandlingar och sen servera för husmorsföreningen.. haha.. lika skoj varje gång.. NOT!!!
TANTER alltså, många är dom och lotteri ska dom ha, och gud så mycket skitsaker...men dom har skoj iallafall, det syns i deras ögon att dom lever för dessa kvällar...jag ska ta lite bilder i morgon, så ska ni få se..
Det blir ingen paus mellan jobben i morgon så, jag kommer inte "inlägga" försen på kvällen..
Men vem vet... det kan dyka upp något nytt ikväll, så håll utkik.

Hade lite överskottsenergi mellan behandlingarna idag:

   


Himlen var riktigt cool idag från 11 våningen mitt i Malmö:



och sen blev det skitväder igen... hänger inte alls med i denna knasiga "väder-världen" nu... ska man ta på sig, för vamt väder, och ha med sig paraply och vinterjacka, eller ska man ta på sig regnkläder, och han med linne och shorts.

Nää, jag förstår inte, kan det inte bara vara varmt och regnfritt alltid... så mycket lättare det hade varit.....

I - LANDS PROBLEM!!

ha det gott
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0